Suomiな気分で!

日本に居ながらフィンランド気分が味わえる(本人がですが…)ブログをめざします

岳南電車に乗って(その1)

Viime torstaina menin ajamaan Gakunan-rautatien junalla. (先週の木曜日、岳南電車に乗りに行きました)


Gakunan-rautatie on tunnettu siitä, että Fujiーvuori näkyy  kaikkien asemien laitureilta.(岳南鉄道は、すべての駅のホームから富士山が見えることで知られています)

Kuva on Yosiwaran asemalta näkyvä Fuji-vuori.(写真は吉原駅から見える富士山です)


Nousin junaan, joka lähtee Yosiwaran asemalta klo 11.20. (吉原駅11時20分発の電車に乗りました)

Hetken kuluttua näin Fuji-vuoren ohjaamon ikkunasta.(しばらくすると運転席の窓から富士山が見えました)


Juna saapui päätepysäkille Gakunan-eno’on asemalle klo 11.41.(11時41分、電車は終点の岳南江尾駅に着きました)

Näin Fuji-vuorin myös tämän aseman laiturilta.(この駅のホームからも富士山が見えました)


Tämän jälkeen tein vierailu paikallisiin nähtävyyksiin.(この後、地元の名所をいくつか尋ねました)


Jatkuu.(つづく)

×

非ログインユーザーとして返信する