Suomiな気分で!

日本に居ながらフィンランド気分が味わえる(本人がですが…)ブログをめざします

岳南電車に乗って(その3)

Nousin pois junasta Honyoshiwaran asamalla, ja menin Fujirokushosengen-pyhäkölle jalan.(本吉原駅で電車を降り、富知六所浅間神社まで歩きました)

Pyhäkön alueelta löytyi tälläistä.(境内にこんなものを見つけました)


Yoshiwaran ostoskatua seuraten löysin kahvila.(吉原商店街を歩いていると、コーヒー店を見つけました)
Se näyttää kahvilalta, jossa voi juoda oikeaa kahvia.(本格的なコーヒーが飲めるお店のようです)

Kavelin Yoshiwara-honchon asemalle  ja palasin Yoshiwara-asemalle junalla.(吉原本町駅まで歩き、電車で吉原駅に戻りました)
Oli erittäin hauska päivä.(とても楽しい1日でした)


Loppu.(おわり)

×

非ログインユーザーとして返信する