Suomiな気分で!

日本に居ながらフィンランド気分が味わえる(本人がですが…)ブログをめざします

Lyhyt matka Naraan (奈良への小旅行)

Kahdeskymmeneskahdeksas toukokuuta tein lyhyen matkan Naraan.(5月28日、奈良へ小旅行をしました)
Kävelin Kitamachi-nimisellä alueella.(「きたまち」というエリアを歩きました)

Ensiksi vierailin Entisen Naran vankilassa.(まず、旧奈良監獄を見学しました) 

Pitää liittyä matkatoimiston järjestämään kiertoajeluun, koska se ei ole nyt avoinna yleisölle. (現在そこは一般に公開されていないので、旅行会社が主催するツアーに加わらなければなりません)

En pystnyt mennään  ainoastaan rakennuksen ulkopuolelle vaan myös sisälle.(建物の外だけではく、中にも入ることができました)

Sen jälkeen kävin Hannyaji-temppelissä, joka on tunnettu kukkaisesta temppelistä.(その後、花の寺で知られる般若寺を参拝しました。)
Hortensioita kukkinee täyteen ensi viikolla.(アジサイは来週になると満開になるでしょう)

Lounasta söin lähellä olevassa ravintolassa Ichidussa.(ランチは近くにある「いちづ」というレストランで摂りました)
Tilasin mix-lounasta.(ミックスランチを注文しました)
Salaatti ja jäätelö sisältää annokseen.(メニューにはサラダとアイスクリームがついています)

×

非ログインユーザーとして返信する