Suomiな気分で!

日本に居ながらフィンランド気分が味わえる(本人がですが…)ブログをめざします

天橋立に行ってきました

Eräänä päivänä huhtikuun lopussa kävin Amanohasidatessa.
(4月下旬のある日、天橋立を訪れました。)


Valitettavasti sää oli huonoa.
(残念ながら、あいにくの天気でした。)

Siksi tälläinen maisema näkyi.
(そのため、景色はこんなふうに見えました。)


Oli ihan fantastinen.
(とても幻想的でした。)


Amanohasidate on yksi Japanin kolmesta kauneimmista maisemista. 
(天橋立は日本三景のひとつです。)


Se hiekkasärkkä,  joka ulottuu noin 3,6km Miyazu-lahden ja Aso-meren välissä,  on täynnä luonnollista mysteeriä.
(それは宮津湾と阿蘇海の間に横たわる、約3.6kmにおよぶ砂州が造り上げた神秘の造形です。)


Tässä noin 8,000 japanlaista mustamäntyä kasvaa rehevästi. 
(そこには約8,000本の黒松が生い茂ります。)


Tämä hiekkasärkkä näyttää taivaalle nostavalta lohikäärmeltä katseltaessa Amanohasidate View Land-näköalapaikasta "matanozokin" tavalla (kumartuminen eteenpäin ja katsominen ylösalaisin molempien jalkojen läpi).
(この砂州を天橋立ビューランドの展望台で、"股のぞき"(前屈して両脚の間から見ること)して見ると、龍が天に舞い上がる姿に見えます。)


Myös kävin Monjudo-temppelissä,  jossa viisauden jumala Monju-bosatsu säilytetaan uskollisesti. 
(知恵の神様・文殊菩薩を祀っている文殊堂も参拝しました。)

×

非ログインユーザーとして返信する