Suomiな気分で!

日本に居ながらフィンランド気分が味わえる(本人がですが…)ブログをめざします

国鉄色381系「やくも」に乗りました

Neljästoista toukokuutta matkustin junalla Yasugista Okayamaan.
(5月14日、安来から列車で岡山に行きました)

  

Juna, johon minä nousin,  oli rajoitettu pikajuna nimeltään "Jakumo 24". 
(私が乗った列車は「やくも24号」という特急列車でした)
Siihen käytetään 381-sarjan JNR(Japanese National Railways)-n väristä junavaunua.
(それに使われているのは、381系の国鉄色をした車両です)
Tämä on hyvin harvinainen,  koska muut on maalattu tällaiseksi.
(これはたいへん珍しい、なぜなら他はこのように塗装されているからです)

Junan ohittaessa Yonagon aseman,  junan vaunun ikkunasta Daisen-vuori näkyi selvästi. 
(列車が米子駅を過ぎると、車窓から大山がくっきりと見えました)

Juna kulkee pitkin Takahashi-yokea ohittaessa Niimin aseman.
(新見駅を過ぎると、列車は高梁川に沿って走ります)

Juna saapui ajallaan Okayaman asemalle.
(列車は定刻に岡山駅に着きました)

×

非ログインユーザーとして返信する