Suomiな気分で!

日本に居ながらフィンランド気分が味わえる(本人がですが…)ブログをめざします

銚子電鉄に乗りました

Kahdeskymmenesviides heinäkuuta nautin lyhytmatkasta Chousidentetsun(Choshin sähkörautatien) junalla.   (7月25日、銚子電鉄に乗って小旅行を楽しみました。)

Nousin junaan Choshi-asemalla ja ostin yhden päivän lipun konduktööriltä vaunussa. (銚子駅で列車に乗り、車内で車掌から1日乗車券を買いました。)

Jäin pois junasta viimeisen pysäkin Tokawan asemalla ja kävin kävelyllä ympäriinsä.  ( 終点の戸川駅で降りて、あたりを散策しました。)
Sää oli kaunis ja tuuli oli mukava.  (天気が良く、風も心地良かった。)

Meri näkyi rinteestä. (坂から海が見えました。)

Tämä on kuulemma hyvin tunnettu tofukauppa.  (とても有名な豆腐店だそうです。)
Ostin soijamaidosta tehtyä vanukasta ja söin sen tässä.  (豆乳プリンを買って、ここでいただきました。)

Kävin myös Inubousakin majakassa.  (犬吠埼灯台も行きました。)

Inuboun asemassa otin valokuvia junasta, joka tuli lähemmäksi asemaa.  (犬吠駅では、駅に近づく列車を撮影しました。)
Tämä on yksi sellaista.  (これはその中の1枚です。)

Tietysti ostin nuresenbeita eli märkää riisinkeksiä.  ( もちろん、ぬれ煎餅も買いました。)


Oli hauskaa päivää!  (楽しい1日でした!)

×

非ログインユーザーとして返信する